Válságban lévő vállalkozások/ szervezetek

„A problémák megoldásán keresztül akár a kríziskezelésig”

Válságban lévő vállalkozások/ Szervezetek p. jelentős Covid hatás, Home Office miatti szervezeti kihívások

Minden vállalkozásnak van olyan periódusa, amikor a szokványoson jelentősen túlmutató problémával néz szembe.

Ezek a problémák/kihívások a napi rutinban nehezen kezelhetőek. Ezeket általában egy válságmenedzser tudja jól kezelni.

Miért? Egyrészt mert a válságmenedzser (vagy mostanában Interim Manager) elég sokrétű tudással rendelkezik, viszont minden területről csak egy keveset tud.

Másrészt, mert a válságmenedzser a cég jövőjét helyezi minden elé, és képes nehéz/fájdalmas döntéseket is meghozni. Viszont egy válságmenedzser nem vezetheti a céget, mert válságra törekszik, hogy legyen mit megoldania

Ezeken a problémákon segít, ha olyan cég szakértelmét veszi igénybe, amely külön-külön is

fel tud vonultatni megfelelő szakembereket, akik Önnel/Önökkel közösen tudják megoldani a felmerülő válsághelyzetet. Minden általunk ajánlott területen rendelkezünk olyan szakemberrel, akik szakmai pályafutásuk során általában válsághelyzetekben teljesítenek kiemelkedően, és olyanokkal is, akik inkább a napi működésben „jobbak”.

Természetesen ebben az esetben az előbbi „csoport” fog rész venni a szaktanácsadásban, míg a „veszély” elmúltával a második csoport veszi át a feladatokat. Mindenki abban fog segíteni, amiben jobb, és ez így lesz Önnek/cégének is a legjobb.

 

  1. Krízis és változás menedzsment – szervezeti átvilágítás Pénzügyi és HR szervezeti diagnosztika,
  2. Public Relations tanácsadás - Krízis kommunikáció
  3. Compliance tanácsadás

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás