Marketing

Marketing szolgáltatásaink:

1. Marketing és online marketing képzéseink kisvállalatoknak

1.1. Előadás- marketing lehetőségtár

Az előadás végén a kisvállalat vezetője, beosztottja, vagy a kisvállalkozó:

  • Átfogó képet kap a kisvállalatoknak elérhető média felületekről ( nyomtatott, és közösségi média arányai).
  • közösségi média megjelenések ( Facebook, Instagram, Tik-tok, Youtube), ki készíti a kreatívokat ( külsős szakértő, belső dolgozó) milyen gyakorisággal,
  • weboldalak fenntartása, frissítése ( havi, negyedév, félév), e-mail marketing,
  • milyen applikációkkal, programokkal mi és hogyan érhető el.
  • ma mit érdemes használni, mikor és hogyan. Hogyan készítse el a havi koncepció, terv, termék-szolgáltatás,

1.2. Tréning – online marketing

Az marketing lehetőségtár előadásban elhangzottak bevezetése a gyakorlatba.

A tréning végén képes lesz a kisvállalat vezetője, beosztottja, vagy a kisvállalkozó:

  • a DISC személyiségtipológia segítségével térképezzük föl a vásárlói kommunikációs viselkedési stílusokat,
  • önállóan kreatív tartalmakat elkészíteni a közösségi média felületen,
  • e-mail marketing anyagot elkészíteni,
  • blogposztot íri a termékéről/ szolgáltatásáról a közösségi médiába, vagy a honlapjára

2. Egyedi, egységes és hatékony marketing rendszer kialakítása:

  • átlátható és mindenki számára érthetően átfogja marketing oldalról az online felületeken való megjelenéseket (weboldal, Facebook, Instagram, blogcikkek, hirdetések, kiajánló anyagok),
  • kettéválasztja a cég vállalati és lakossági ügyfeleinek szóló ajánlatokat,
  • növeli a cég Brandjét,
  • meghatározza a fejlődési pontokat,
  • tanácsadói javaslataink fokozatos oktatási formában betanítja az asszisztens alkalmazottat a marketing alapjaira.

Az új marketing rendszer kialakítását és bevezetését cégünk szakembereinek javaslatára a megrendelő fokozatosan képzeli el, személyesen együttműködve a tanácsadó kollegánkkal. Mivel a marketing és a sales terület szoros összefüggésben van, és a marketing megjelenések tervezésekor fontos a szoros együttműködés, és részletes rálátás a cég munkáira, értékesítése rendszerére. Továbbá a megrendelő jelezte, hogy folyamatban van egy új asszisztens munkaerő felvétele, akinek a munkaköre fokozatosan kiterjedhet a marketinges munkák besegítésére is, így az együttműködésbe az új kollega bevonása, és betanítása és folyamatos tanácsadói támogatása szerepel.

Az együttműködés során kitűzött eredmények:

  • A kisvállalat marketing felületeinek megújulása, az új célzás területek és formák meghatározása: weboldal, Facebook, hírlevelek, blogposztok, kiajánlók és hirdetések
  • A vállalkozás arculatának és az üzletági szétválasztások (gyártás, beruházás, lakosság) erősítése mind a beszállítói, mind a lakossági vonalon
  • A mindennapos marketing feladatok elvégzése, és ezek folyamatos megtanítása az asszisztens munkatársnak. Az alkalmazottak marketing kompetenciáinak fejlesztése, ami által egyre több feladatot tudjon önállóan ellátni:
  • átfogó képet kap a kisvállalatoknak elérhető média felületekről (nyomtatott, és közösségi média).
  • közösségi média megjelenések (Facebook, Instagram, Tik-tok, Youtube), hogyan készítsen önállóan kreatívokat milyen gyakorisággal,
  • milyen applikációkkal, programokkal mi és hogyan érhető el,
  • mit érdemes használni, mikor és hogyan,
  • hogyan készítsen el fontos havi koncepciót, tervet.
  • e-mail marketing anyagot elkészíteni,
  • blogposztot írni a termékéről/ szolgáltatásáról a közösségi médiába, vagy a honlapjára
  • önállóan kreatív tartalmakat elkészíteni a közösségi média felületen DISC preferenciák mentén