Több évtizedes HR - Controlling - PR tapasztalatával, munkaerőpiaci ismeretekkel, támogatással és dinamikus lendülettel segíti a bizonytalant biztossá alakítani
Bánfi-Csizmadia Edit
HR szakértő, Szervezetfejlesztő, Gestalt Executive Business coach
Több, mint húsz évnyi HR vezetői tapasztalatot szereztem az iparágak széles skáláján. Munkám során a vállalati élet minden oldalát megtapasztaltam a krízis menedzsmenttől a zöldmezős beruházásig, a kis magyar vállalkozástól a multinacionális környezetig.

Szobonya László
Tréner, szervezetfejlesztési és változásmenedzsment tanácsadó, executive és lifecoach
Hiszem, hogy mindannyian egyedi módon észleljük a környezetünket – az, ahogyan saját szemüvegünkön keresztül látjuk a világot, meghatározza korlátainkat és lehetőségeinket, hatással van arra, hogy milyen problémákat azonosítunk, és ezekre milyen körben találunk megoldásokat.

Kis Gabriella
HR szakértő, szervezetfejlesztő, belső coach, controller
Hiszem, hogy a folyamatos fejlődés alapköve a mindennapi létünknek – legyen az munka vagy magánélet. Vallom, hogy a humán erőforrás szervezet által végzett tevékenység igazi szolgálat, amelynek kimenete egy kihívásokkal teli, de élhető környezet. Cél a lehetőségek megteremtése és a munkatársak ösztönzése, hogy lássanak túl a korlátokon.
Csehil Ádám
Üzleti kontrolling szakértő
Tapasztalatomat nem években, hanem eredményekben mérem. Kontrolleri pályafutásomat az ország egyik legnagyobb élelmiszeripari cégcsoportjánál kezdtem, mint a cég első kontrollere. Itt egy 20 milliárdos telephelyen feleltem az üzleti tervezésért, kiszolgáltam és ellenőriztem az árképzést, kialakítottam az utókalkulálást, és dolgoztam a költségek optimalizálásán.
Tarjányi Patrícia
vállalkozási marketing tanácsadó/ szakértő, webfejlesztő
Több mint 20 éve dolgozom vállalkozói szektorban, és közben éveket töltöttem multinacionális környezetben is sales és marketing területen.
Az utóbbi 5 évben főleg a kisvállalkozások területén dolgozom. Teljes körű marketing és sales szemléletváltással segítem munkájukat hatékonyabbá tenni, és felzárkóztatni a jelenlegi online és jelenléti marketing világ kihívásaihoz.
